جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه البرز

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان البرز، به همراه مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان، با طلاب جهادی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی مهدی حسینی همدانی، صبح امروز به همراه حجت الاسلام انصاری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز، با طلاب جهادیدیدار و از تلاشهای ارزشمند و ماندگار آنها در عرصه مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: پس از شیوع کرونا، طلاب و روحانیون جهادی و بسیجی همچون بسیاری دیگر از دوره های زمانی، حقیقتاً در امر خدمت رسانی به مردم به خصوص محرومان و نیز کاهش آلام و سختی های ناشی از این ویروس منحوس در سطح جامعه درخشیدند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی در کنار مردم، کادر درمان، بیماران و خانواده‌های آنها بودند و شرایط روانی بسیار خوبی نسبت به روزهای اول شیوع کرونا در استان البرز ایجاد کردند.

وی ادامه داد: مروری بر تاریخ نشان می دهد که روحانیون همواره در کنار مردم قرار داشته و به‌ عنوان افراد دلسوز، علاوه بر اینکه بنیان‌های دینی، اخلاقی و اعتقادی مردم را تقویت کرده‌اند، تلاش‌های جدی و اثرگذاری در مسیر رفع مشکلات و نیازهای فرهنگی جامعه ایفا کرده اند.

حجت الاسلام مسعود انصاری، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز هم عنوان کرد: امروز طلاب و روحانیون با همت جهادی به میدان آمده‌اند و با تلاش و جدیت در عرصه مقابله با کرونا از هیچ کوششی دریغ ندارند، البته با توجه به شرایط موجود، این همت جهادی باید تا زمان ریشه کنی کرونا تداوم پیدا کند.

وی اظهارکرد: طلاب و روحانیون جهادی با نیت‌ خالص در این مسیر گام بر می دارند که حقیقتا اگر غیر از این بود تاکنون این چنین خالصانه بدون چشم داشت مشغول نبودند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha