جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: اولین جلسه شورای علمی آموزشی در راستای استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی و تخصصی در حوزه آموزش تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، فاطمه هدایتی در این نشست اظهار کرد: شورای علمی آموزشی حوزه علمیه خواهران مازندران به مدد الهی  به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی و تخصصی در حوزه آموزش، ایجاد هماهنگی و انسجام مدیریتی، تسریع در بررسی و رفع مسائل آموزشی در مدیریت استان و تصویب طرح ها و آیین نامه‌ها، نهایی شد.

وی با اشاره به اهداف شورای آموزشی در حوزه علمیه افزود: ارتقای سطوح نظام کارشناسی و تصمیم‌گیری در امور آموزشی استان، ایجاد انسجام و هماهنگی میان‌بخشی آموزشی در مدیریت، مدارس استان و اعضای شورا و  انتخاب اساتید و نماینده معاونین آموزش و مدیر استان در هر گرایش مدنظر قرار دارد.

معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان وظایف این شورا یادآور شد: پیشنهاد طرح‌ها و برنامه های راهبردی بلند مدت، میان‌مدت و سالانه ، بررسی طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی خاص مدارس یا کلان ، تصویب دستورالعمل های اجرایی در سطح استان، بررسی گزارش‌های نظارتی و ارزیابی در حوزه آموزشی و اتخاذ تصمیم مناسب، بررسی و تصویب آیین نامه‌ها و ضوابط آموزشی درون استانی از جمله این وظایف است.

وی ادامه داد: بررسی جامع منابع تحصیلی و کتب درسی مقاطع مختلف و ارزیابی در حوزه محتوایی، بررسی مسائل و مشکلات آموزشی مدارس، اساتید و طلاب و ارائه راهکارهای مناسب، بررسی عملکرد اجرایی، مهارتی و محتوایی اساتید استان و اتخاذ تصمیمات لازم جهت کیفی  سازی به امور اساتید و بررسی عملکرد اجرایی، مهارتی و محتوایی شورای عالی هدایت تحصیلی در سطح استان از موارد دیگر اجرایی است.                                                                      

هدایتی اظهار کرد: اولین جلسه شورا  با حضور تمامی اعضا برگزار شد و مصوبات لازم تعیین و مقرر شد تا کمیته‌ و کارگاه های لازم با مدیریت اعضا تشکیل شود.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha