جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برترین ها

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: مجموعه حوزوی الزهراء(س) گرگان از چهار عنوان برتر کشوری، موفق به کسب سه رتبه کشوری در زمینه استاد راهنما، مرکز پژوهشی و پایگاه خبری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، ویژه برنامه تجلیل از سه رتبه پژوهشی مجموعه حوزوی الزهراء(س) گرگان با حضور مسئولینی از حوزه علمیه خواهران استان و مدیر و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به میزبانی مدریه علمیه و عالی الزهراء(س) گرگان برگزار شد، خانم حسینی واعظ در سخنانی کوتاه با تبریک اعیاد شعبانیه، توفیقات مدرسه را تبریک گفت .

در ادامه، خانم بهرامی معاون پژوهش استان به تشریح فعالیت‌های این مجموعه حوزوی پرداخت و با تشکر از زحمات مجموعه حوزوی الزهراء(س) گرگان در امور پژوهش، توضیح داد: مجموعه حوزوی الزهراء(س) گرگان از چهار عنوان برتر کشوری، موفق به کسب سه رتبه کشوری در زمینه استاد راهنما، مرکز پژوهشی و پایگاه خبری شد که بیشترین فعالیت‌ها در سطح عالی بود و این نشان‌دهنده رشد و ارتقای سطح فعالیت‌ها در مرکز تخصصی و مرکز پژوهشی این مجموعه است .

وی عنوان کرد: خانم میرکریمی به عنوان مدیر موفق در بخش مرکز پژوهشی، در بخش پایگاه خبری خانم ضیاءحسینی به عنوان مدیر پایگاه خبری و آقای دکتر گلچینی‌راد به عنوان استاد راهنما حائز رتبه های کشوری شدند. 

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان یادآور شد: در بخش علامه حلی نیز موسسه آموزش عالی الزهراء(س) گرگان رتبه یک کشوری را در عرصه پژوهشی به دست آورد.

همچنین، خانم مریم بیگم میرکریمی مدیر مجموعه حوزوی الزهراء(س) گرگان در ادامه برنامه طی سخنانی با گرامیداشت ماه رجب و شعبان که مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان است، گفت: ان شاءالله خداوند قلب‌های ما را ظرف معارف دینی قرار دهد و نتیجه اعمال خود را و تجلیل و تقدیرهای حقیقی در عالم آخرت اتفاق افتد.

وی با تاکید در خلوص نیت در اعمال انسان گفت: انسان بسیاری زمان‌ها مورد تجلیل واقع می‌شود که برای دنیای انسان خوب است اما روایت «انّ الاعمال بالنیات» نیز باید همیشه مورد دقت انسان قرار گیرد زیرا انسان عمل را با خود به آخرت نمی‌برد که عمل در دنیا تمام می‌شود اما آثار آن فعل بر انسان باقی می ماند.

مدیر موسسه آموزش عالی الزهراء(س) گرگان اضافه کرد: آثار اعمال باید برای بشر ملکه شود که گاهی مواقع ملکه شدن آثار، فصل انسان شده و به اندازه‌ای انسان متخلق به آداب می‌شود که فصل انسان می شود؛ همانطور که معتقدیم «علیٌ عدلٌ»، حقیقت عدل در وجود امام علی(ع) است و از ایشان جداشدنی نیست زیرا عدل فصل امام شده است. 

میرکریمی، خسارت دنیا و آخرت را از آثار عدم قبولی اعمال انسان دانست و در پایان گفت: با وجود مقامات دنیای و گذرا بودن امور، انسان نباید از آثار اعمال غافل شود و از خداوند متعال درخواست می کنم که رتبه ها و مقام های کسب شده را در لوح محفوظ ثبت نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha