پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، از توجه خاص آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به کادر درمان و جبهه سلامت و تشکیل گروه های طلاب جهادی یاوران سلامت روان، تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، دکتر محمد کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و حجت الاسلام سیدمحمدباقر هاشمی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، با ارسال تقدیر نامه ای، از توجه خاص آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به کادر درمان و جبهه سلامت و تشکیل گروه های طلاب جهادی یاوران سلامت روان، تقدیر و تشکر کردند.

بسمه تعالی

قال امیر المومنین(ع): "افضل الناس انفعهم للناس"

حضرت آیت الله اعرافی (دامت برکاته)

  مدیر محترم حوزه های علمیه

با سلام و تبریک اعیاد شعبانیه

کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هرکسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردارند.

اعضای تلاشگر گروه جهادی طلاب یاوران سلامت روان حوزه علمیه استان ایلام که متشکل از طلاب برادر و خواهر می باشد، فعال در امر مقابله با ویروس منحوس کرونا بوده اند، و حقیقتاً با حضور مخلصانه و بسیار مؤثر از ابتدای موج سوم شیوع بیماری تاکنون در بیمارستان های استان در یاری رساندن به کادر پزشکی و درمان در حوزه ی بهداشت روان، روحیه بخشی، امید بخشی  و تاب آوری با افزایش روحیه بیماران در جهت بهبودی ایشان بسیار تاثیر گذار بوده اند، و لذا رضایت بالای بیماران و کادر درمان از گروه جهادی طلاب، تاکیدی بر این موضوع است که این حرکت تاثیر بسیار خوبی داشته و طلاب ایثارگرجهادی به خوبی به وظیفه خود عمل نموده‌اند.

قطعا به یاری خداوند متعال این روزها و ایام تمام خواهد شد، اما این اقدامات و ایثار تلاشگران بی ادعا در تاریخ ماندگار خواهد شد و این جهادگران سرمشق و الگویی روشن برای همه مردم خواهند بود.

اینک طلاب جهادگر، آینه دار نمایش عرصه های مجاهدت و خدمت رسانی می باشند، از این رو بر خود لازم می دانیم از عنایات و توجهات خاص حضرتعالی در این زمینه تقدیر و تشکر نموده و از حضرتعالی خواهشمندیم با توجه به نقش و تأثیر گذاری بالای این گروه ها در روحیه بیماران و کادر درمانی، دستور فرمایید که این گروه ها به صورت مستمر (حتی در پسا کرونا) در بیمارستان ها به کار خود ادامه داده و منشأ خیر و برکت بیشتر در سطح جامعه گردند.

دکتر محمد کریمیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام

 سیدمحمدباقر هاشمی

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام              

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آیت الله اعرافی | طلاب جهادی در بیمارستان ها سنگ تمام گذاشتند

                                                                                              

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha