جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رحیم رحیمی

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پذیرش حوزه‌های علمیه از ۲۰ اسفند ۹۹ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد: داوطلبان می‌توانند به سایت paziresh.ismc.ir مراجعه و یا از طریق مدارس علمیه یاسوج، دهدشت و گچساران پیگیری لازم را انجام و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام رحیم رحیمی نیک، معاون آموزش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه از ۲۰ اسفند ۹۹ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، اظهار کرد: در سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاه پذیرای علاقمندان تحصیل حوزه‌های علمیه هستیم.

معاون آموزش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: داوطلبان می‌توانند به سایت paziresh.ismc.ir مراجعه و یا از طریق  مدارس علمیه یاسوج، دهدشت و گچساران پیگیری لازم را انجام و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی، امامت جمعه، عقدیتی سیاسی های نیروهای مسلح، امامت جماعت مساجد،  تدریس، تبلیغ، قضاوت و ... را از فرصت های پیش روی طلاب اعلام کرد و افزود: خانواده‌ها فرزندان را برای فراگیری علوم دینی تشویق کنند و نگران آینده آنان نباشند.

حجت الاسلام رحیمی نیک خاطرنشان کرد: ما در حوزه‌های علمیه استان و مدارس شهرستان امانت‌دار خوبی برای نگهداری از فرزندان آنها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد طاهری IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم خدا را شاکرم که من یک طلبه ام قربان وجودی که وجودم ز انتظار وجودش به وجود آمده است ما منتظران مهدی (عج)هستیم