چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 949884
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
ازدواج آسان

حوزه/ مسئول برگزاری جشن ازدواج آسان شرق استان هرمزگان گفت: هم زمان با ولادت امام حسین (ع) ۱۴زوج طلبه از سراسر استان هرمزگان در جشن ازدواج آسان راهی خانه بخت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام تقوی، مسول ستاد برگزاری ازدواج آسان در شرق استان هرمزگان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت : ۱۴ زوج طلبه استان هرمزگان در شب ولادت امام حسین (ع) در جشن ازدواج آسان راهی خانه بخت شدند.

وی افزود: جشن ازدواج آسان با رویکرد سخت نگرفتن به زوج های جوان و برگزاری ساده جشن ازدواج و ترویج فرهنگ ساده زیستی، به مدت سه سال در منطقه بشاگرد برگزار می شود و تاکنون در هر سال ۱۱۰ زوج جوان در جشن ازدواج آسان راهی خانه بخت شده اند و به تمام زوج های شرکت کننده در مراسم، لوازم منزل در قالب جهزیه نیز اهدا شده است.

مسول ستاد برگزاری ازدواج آسان در شرق استان هرمزگان گفت:جشن ازدواج آسان با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان هرمزگان، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان  و امام جمعه بندرعباس،خیرین، نهادهای انقلابی و گروه جهادی حاج عبدالله والی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه جهادی محبین اهل البیت در منطقه بشاگرد برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha