چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سلطانی

حوزه/معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هدایای حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به زوج های طلبه که با شرکت در جشن ازدواج راهی خانه بخت شدند، اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام سلطانی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با تبریک اعیاد شعبانیه، از اهدای هدیه نماینده ولی فقیه در استان به ۱۴ زوج طلبه هرمزگانی شرکت کننده در جشن ازدواج آسان خبر داد.

وی  افزود: زمانی که حجت الاسلام والملسمین عبادی زاده از اقدام پسندیده  این ۱۴ طلبه هرمزگانی در برگزاری جشن ازدواج آسان، اطلاع پیدا کردند ضمن تقدیر از این حرکت پسندیده، لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی را زوج های جوان طلبه اهدا کردند.

متن پیام بدین شرح است:‌

با سلام ‌ تهیت و آرزوی بهترین لحظه ها در زندگی‌ مشترک

حلول سال نو و بهار پرطروات ۱۴۰۰ را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد در آغازین روزهای شروع زندگی مشترکتان تبریک و اهمیت عرض نموده و چه زیبا خداوند در قرآن کریم راهنما میفرماید:*هُنَّ لِباسٌ لَکُمْ وَ أَنْتُمْ لِباسٌ لَهُن* عاشق کسی بودن به انسان قدرت می دهد و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت، پس ازدواج به شما هم قدرت می دهد هم شجاعت 

ان شاءالله در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) زندگی تو ام با سعادت،خوشبختی و مهرورزی داشته باشید.

محمد عبادی زاده 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha