جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم

حوزه/ حجت الاسلام نجم گفت: موتور پیشرفت حوزه خواهران در استان سمنان با سرعت در حال حرکت است تا بتوانیم در مسیر رسیدن به نقطه مطلوب و رضایت کامل امام عصر(عج) گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، در جمع مدیران و مسئولان مدارس علمیه خواهران استان سمنان، با حضور معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در سالن همایش های بنت المصطفی (س) مدرسه علمیه عصمتیه سمنان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امام حسین (ع) فرمود «کسی که ما را دوست بدارد، از ما اهل بیت است»؛ به هر میزانی که ما در عمل به تعالیم اهل بیت(ع) تلاش داشته باشیم می توانیم ادعا کنیم که به همان میزان محبت ما هم به آن عزیزان بیشتر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: تلاش های خوبی در حوزه خواهران استان انجام شده است، اما این را کافی نمی دانیم و متوقف نشده ایم و موتور پیشرفت حوزه خواهران در استان با سرعت در حال حرکت است تا بتوانیم در مسیر رسیدن به نقطه مطلوب و رضایت کامل امام عصر(عج) گام برداریم.

وی افزود: حوزه خواهران با توجه به نقش و تاثیرگذاری در درون جامعه، برای رشد و پیشرفت بیش از پیش نیازمند همت و همراهی و همدلی اساتید و طلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha