سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اولین آیین تکریم چهره های قرآنی

حوزه/ اداره قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران مراسم تجلیل از چهره های قرآنی را با همکاری سازمان دارالقرآن کریم کشور برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، اداره قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران مراسم تجلیل از چهره های قرآنی در رشته های تفسیر مفاهیم و ترجمه و همچنین حفظ و قرائت در سطوح عالی را با همکاری سازمان دارالقرآن کریم کشور برگزار کرد.

در این جلسه از پنج نفر از اساتید و چهره های قرآنی حجج اسلام والمسلمین شیخ محسن قرائتی، حسین انصاریان، محمد حاج ابوالقاسم، حسین اسکندری و علی رجبی تجلیل شد.

اساتید و چهره های قرآنی حوزوی استان تهران تجلیل شدند

این اولین آیین تکریم و تجلیل از چهره های قرآنی و حوزوی حوزه علمیه استان تهران بود که با تأسیس دارالقرآن حوزه استان با هدف توسعه و ترویج برنامه های قرآنی و همگانی سازی آموزش، حفظ و آشنایی با مفاهیم قرآنی این برنامه استمرار خواهد داشت.
 

در این مراسم، حجت الاسلام مدیر حوزه علمیه استان تهران در مورد مهجوریت قرآن مطالبی بیان کرد و از همه دستگاه های استان خواست قرآن را یاری کنند و سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

اساتید و چهره های قرآنی حوزوی استان تهران تجلیل شدند

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف کشور نیز این برنامه را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اهمیت برگزاری چنین برنامه هایی را یادآور شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha