پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزمون شفاهی پایه ششم در حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری آزمون شفاهی در حوزه علمیه استان در پایه ششم با حضور ۲ نفر از اساتید و بیش از ۳۰ نفر طلبه خبر داد.

حجت الاسلام حسین صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان اینکه امتحان شفاهی سطح یک از طلاب متقاضی و واجد شرایط در معاونت آموزش مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آزمون شفاهی در حوزه علمیه استان درپایه ششم با حضور ۲ نفر از اساتید و بیش از ۳۰ نفر طلبه برگزار گردید.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: این سومین دوره برگزاری آزمون در سال تحصیلی جاری است که به همت معاونت آموزش جهت تکمیل پرونده تحصیلی طلاب برگزار شده است.

حجت الاسلام صلاحی ادامه داد: در این آزمون که بیش از ۳۰ نفر از طلاب سطح عالی شرکت داشتند، از دروس فقه و اصول امتحانات برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: در گذشته طلاب برای آزمون باید رنج سفر را بر خود تحمل و به شهر مقدس قم سفر کرده، لکن با تدابیر مدیریت حوزه های علمیه وقت، تصمیم بر تشکیل مدیریت حوزه علمیه در استان ها و به تبع برپایی امتحانات شفاهی گردید.

حجت الاسلام صلاحی خاطرنشان کرد: معرفی اساتید واجد شرایط و تایید علمی آنها از سوی ستاد مرکزی قم، به لطف الهی این آزمون در حوزه علمیه کرمانشاه بصورت دوره ای برگزاری می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha