سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تهیه و توزیع بسته های معیشتی به همت جهادگران فاطمی ارومیه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: به همت گروه های جهادی این سازمان در طول سال ۹۹، حدود هشت هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، ضمن تقدیر و تشکر از همت عالی همه جهادگران بسیجی استان به خصوص طلاب و فضلای ارجمند ابراز داشت: در حال حاضر تعدادکل گروه های جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم،  ۱۱۵ گروه است و در مجموع حدود ۳ هزار نفر از طلاب خواهر و برادر در این گروه ها مشغول به فعالیت هستند.  


وی افزود: گروه های جهادی طلاب چه در زمینه مقابله با کرونا، چه برگزاری رزمایش کمک و همدلی مؤمنانه و نیز عرصه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، فعالیت های بسیار گسترده و متعددی را انجام دادند که از آن جمله توزیع حدود ۸ هزار بسته معیشتی، طبخ بیش از ۱۱۵ هزار پُرس غذای گرم به مناسبت های مختلف و توزیع آن میان خانواده های محروم و کم بضاعت استان قم و دیگر مناطق کشور بوده است.


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: اهدای ۲۳۸ سری جهیزیه به زوج های جوان، تهیه و توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته لوازم التحریر، تهیه و توزیع حدود ۱۴۰۰ دست پوشاک، تهیه و توزیع بیش از ۱۷ هزار قُرص نان میان نیازمندان و توزیع حدود ۳ هزار بسته مرغ از دیگر فعالیت های شاخص گروه های جهادی این سازمان در سال جاری بوده است.


وی بیان داشت: از دیگر فعالیت ها می توان به توزیع بیش از ۳۲۵ هزار بسته بهداشتی اعم از ماسک و دستکش در میان مردم و به خصوص خانواده های محروم، همچنین توزیع بیش از ۱۳۰۰ لیتر آبمیوه در بیمارستان ها و مراکز درمانی، تولید بیش از ۱۴ هزار دست لباس گان و همچنین تعمیر و بازسازی ۷۸ واحد منزل افراد محروم اشاره کرد.


حجت الاسلام امیرزاده یادآور شد: در سال جاری در مجموع، شاهد فعالیت ۳۶ هزار نفرروز در بیمارستان ها و همچنین ۱۶۰۰ نفرروز در غسالخانه ها و تدفین اموات کرونایی به همت طلاب جهادی بودیم که حقیقتاً اقدام بسیار مهم، ارزشمند و دلگرم کننده ای در راستای مقابله با کرونا به حساب می آمد.


وی در خاتمه با اشاره به شناسایی بیش از ۱۶ هزار خانواده محروم و کم بضاعت به همت گروه های جهادی بسیج طلاب در طول سال ۱۳۹۹ گفت: با یاری خیرین و مردم، از سوی گروه های جهادی بسیج طلاب استان قم بیش از ۸۲۰ میلیون تومان، کمک های مردمی جمع آوری و صرف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در سال شیوع کرونا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha