یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حدائق

حوزه/ مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس گفت: متاسفانه موقوفه ای در راستای مهدویت نداریم، کما اینکه همه کاره امام عصر(عج) است و در قیامت سروکار همه ما با حضرت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد نکوداشت دهه مهدویت و شورای عالی قرآن و عترت استان فارس که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: نخستین سه شنبه سال ۱۴۰۰ نماز امام زمان(عج) در مسجد قدس که قدمگاه امام عصر(عج) است اقامه خواهد شد.

وی در  خصوص پویش «وقف مهدوی»، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیرکل اوقاف قول داده که یک حرکت عظیمی در این بخش اتفاق بیفتد، اما متاسفانه موقوفه ای در راستای مهدویت نداریم کما اینکه همه کاره امام عصر(عج) است و در قیامت سروکار همه ما با امام(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق در ادامه با اشاره به اینکه باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم، اضافه کرد: این درس را امام حسین(ع) به جامعه آموخت، نتیجه کار مهم نیست، از این رو باید وظیفه خود را به خوبی عمل کنیم، امام حسین(ع) تا گودی قتلگاه صحبت کردند.

وی، اساس خلقت را معرفت دانست و گفت: اگر معرفت رقم خورد بندگی شکل می گیرد؛ در جلسه شورای قرآن و عترت که برای مدیران نیز پخش می شد بیان کردم که اداره دارائی، علوم پزشکی و تمام ادارات اگر بخواهند موفق باشند باید بخشی از درآمد خود را برای شناخت معرفت هزینه کنند، هرکجا قانون گریزی می بینیم ریشه در بی معرفتی دارد.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس خاطرنشان کرد: اگر کسی به وظایف بندگی عمل کند قطعا خداوند پاسخ خواهد داد؛ راه برون رفتن از همه معضلات روی آوردن به خداوند است، مشکلات اقتصادی زمانی مرتفع خواهد شد که بندگان خدای متعال بندگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha