جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مومنانه

حجت الاسلام و المسلمین موسوی از توزیع  ۱۰هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه خمینی شهر، خیران و پایگاه های بسیج  در آخرین روزهای سال ۹۹ خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان اظهار کرد: طرح کمک های مومنانه طرحی است که به برکت خون شهید سردار سلیمانی در کشور رقم خورد.

امام جمعه خمینی شهر، طرح مواسات مومنانه را یکی از موفق ترین طرحها برشمرد وگفت: در این اقدام بسیجیان، خیران، کسبه و تجار نقش مهمی ایفا نموده اند که برهمین مبنا  در آخرین روزهای سال ۹۹؛ ۱۰ هزار و پانصد بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان تقسیم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی بیان کرد: طرح خدمت مومنانه از طرحهایی است که اجرای آن استمرار دارد و می تواند بخشی از مشکلات معیشتی خانواده ها را مرتفع نماید.

وی از کمک های دیگری که به خانواده های نیازمند انجام شده است را تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت و کمک به بیمارستان ها را دانست و افزود: بسیجیان در همه صحنه های خدمت رسانی بدون هیچ چشم داشتی حضور دارند.

امام  جمعه خمینی شهر، انفاق را سیره انبیا و ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: مردم خمینی شهر از فرهنگ اهلبیت (ع) تاسی می کنند و احسان و نیکوکاری جزو فرهنگ مردم شهرستان خمینی شهر است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha