جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: جانبازان شهدای زنده هستند و اجر و پاداشی معادل شهدا خواهند داشت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، ظهر امروز در دیدار با مسئولین ادارات شهر اقبالیه، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه الاسلام) و روز جانباز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا با خداوند معامله کردند و پیروز واقعی هستند. جانبازان نیز شهدای زنده هستند و اجر و پاداشی معادل شهدا خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی اگر امروز در اوج قله رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به دلیل رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر و جانبازان است که با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت را به همه جهانیان آموختند.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: نقش خانواده های معظم شهدا و جانبازان را نباید نادیده گرفت، آن هایی که فرزندانی رشید تربیت کردند و یا مشوق همسرانشان شدند تا در برابر دشمن بایستند نیز اجر و پاداشی همتراز با شهید و جانباز عزیزشان دارند.

وی اظهار کرد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی مقربان و خاصان درگاه الهی بودند که بدون هیچ چشمداشتی در راه اعتلای وطن و حفظ اسلام و انقلاب مردانه به نبرد با دشمنان پرداخته و با نثار جان پاک خود حماسه آفرین شدند.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: ما به خود می بالیم  در استانی زندگی می کنیم که جانبازانی دارد که در عین گمنامی کوهی از انگیزه و رشادت هستند  و باید این چهره ها به شکل بهتری به مردم معرفی شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha