دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راضیه سلیمانی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس گفت: این مدرسه درصدد است با همکاری فضلای حوزه و اعضای هیئت علمی دانشگاه، امتیاز Isc (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) را برای همایش های خود دریافت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، خانم راضیه سلیمانی، در نشست پژوهشی که با حضور خانم طیبی عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قم  و عضو کمیته بانوان کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث در مؤسسه آموزش عالی فاطمه معصومه(س) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: مجله علمی ـ تخصصی و پژوهشی در مدرسه علمیه الزهرا(س) با همکاری فضلای حوزه و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور راه اندازی می شود.
 
مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)بندرعباس با اشاره به سوابق مشاوران پژوهشی این مدرسه در حوزه ها و دانشگاه های معتبر کشور، اظهار امیدواری کرد: مدرسه با راه اندازی شورای داخلی نشر و برنامه ریزی برای تدوین و نشر آثار فرهنگی و  پژوهشی طلاب، بتواند در زمینه بررسی و چاپ مقالات اقدام کند.
 
سلیمانی با اشاره به برنامه های پیشنهادی پژوهشی، اظهار کرد: مدرسه الزهرا(س) درصدد است با همکاری فضلای حوزه و اعضای هیئت علمی دانشگاه، امتیاز Isc (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) را برای همایش های خود دریافت کند و در زمینه ثبت همایش ها و چاپ مقالات، فعالیت های پژوهشی گسترده تر و دارای استاندارهای ملی را فراهم کند.
 
وی با اشاره به اهمیت شرکت فعال در همایش های ملی و بین المللی و کسب امتیاز و رتبه از این همایش ها، اظهار کرد: برای برنامه های پژوهشی، چشم انداز پنج ساله تعریف کرده ایم  و ان شاء الله برنامه دو سالانه تربیت پژوهشگر خواهیم داشت.
 
مدیر مدرسه الزهرا سلام الله علیها بندرعباس با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث و بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان قم با همکاری عضو کمیته بانوان کنگره و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان، خانم دکتر زینب طیبی، افزود: مراکز معتبر علمی و حوزوی نقش مهمی در جهاد علمی و پژوهشی طلاب و اساتید خواهر حوزه های علمیه خواهران خواهند داشت و باید در  تحقق گام دوم انقلاب با همدلی و همکاری همه جانبه حوزه و دانشگاه؛ در اعتلای فرهنگی و پژوهشی حوزه و دانشگاه کوشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha