دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی، رسانه ها و... که در مقابل بیماری کرونا ایستادند و علیه این ویروس منحوس مقابله کردند از طرف مردم فهیم کردستان تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: از خداوند متعال خواستاریم که سال آینده سالی پر از خیر و برکت باشد و شاهد برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جهان پیرامون ما هرآنچه که می بینیم نشانه قدرت و عظمت قدت خداوندی است و اینها همه نشانه هایی از وجود اوست.

این عالم اهل سنت بیان کرد: امیدواریم که در سال ۱۴۰۰ دیگر نام و اسمی از بیماری کرونا در سطح کشور به ویژِه استان کردستان نباشد و شر این مصیبت بزرگ از جامعه ما کم شود.

امام جمعه سنندج در ادامه اظهار کرد: از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی، رسانه ها و... که در مقابل بیماری کرونا ایستادند و علیه این ویروس منحوس مقابله کردند از طرف مردم فهیم کردستان تشکر و قدردانی می کنم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: جا دارد به همه مدافعان امنیت، سپاهیان و بسیجیان خسته بگوییم که اجازه ندادند امنیت مردم این خطه توسط ایادی استکبار به خطر بیفتد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: از خداوند متعال برای جهان اسلام به ویژه این مملکت آسایش، امنیت و سلامتی را خواهانیم و امیدواریم که سال آینده سال توسعه و سعادت برای همه مردم و مسلمین باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha