پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 950172
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
حق شناس قزوین

حوزه / عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در ایامی که ویروس کرونا وضع اقتصادی بسیاری از هموطنان را دچار مشکل کرده، باید یکدل و همصدا برای کمک رسانی به نیازمندان گام‌های اساسی برداشته شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محسن حق شناس، عضو شورای اسلامی شهر قزوین، ظهر امروز در مراسم توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین،  در سالن اجتماعات مسجدالنبی قزوین برگزار شد گفت: لبیک به فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه برای رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا، یک اقدام انقلابی و شرعی است که خوشبختانه نه تنها در استان ما بلکه در سراسر کشور حضور، همراهی و همدلی مؤمنانه به خوبی جلوه گر بود.

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان قزوین

وی خاطرنشان کرد: در ایامی که ویروس کرونا وضع اقتصادی بسیاری از هموطنان را دچار مشکل کرده، باید یکدل و همصدا برای کمک رسانی به نیازمندان گام‌های اساسی برداشته شود.

حق شناس ادامه داد: اوج مواسات مؤمنانه زمانی رقم خواهد خورد که هیچ نیازمند و محتاجی از دریافت بسته های حمایتی و کمک رسانی ویژه محروم نشود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد:  در راستای کمک به افراد زیان دیده از شیوع بیماری کرونا، مردم مومن و انقلابی استان قزوین در تمام بخش‌های مورد نیاز پای کار آمدند و در این زمینه خدمات ارزشمندی را به جامعه ارائه دادند.

وی اظهار کرد: مواسات تنها ویژه رزق مادی نیست، بلکه توان مهارتی، آبرو و اعتبار نیز می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.

حق شناس بیان کرد: پیر و جوان شبانه روز بدون توجه به نام و نشان در کنار یکدیگر شبانه روز تلاش می‌کنند تا با حفظ مقام والای کرامت انسانی افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، باری را از دوش آن‌ها بردارند.

وی ضمن قدردانی از امام جمعه قزوین، بیان کرد:حضرت حجت الاسلام والمسلمین عابدینی محور جریان مواسات در استان بوده که باید از ایشان هم تشکر کنیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha