جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در تقویت تولید داخل بهترین راه مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان است، تصریح کرد: برای خنثی کردن فشارهای ظالمانه دشمن علیه ملت ایران، راهی جز تقویت توان و تولید داخلی وجود ندارد.

ححجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تبریک فرا رسیدن سال جدید، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اشاره کرد و گفت: این نامگذاری مهم مسیر را برای رشد و تقویت تولید در کشور هموار خواهد کرد.

وی با بیان این که نامگذاری چند سال اخیر مقام معظم رهبری پیرامون مسأله تولید، نشان دهنده توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به مسأله اقتصاد کشور است، افزود: مسئولان باید بدون نگاه شعاری به این نامگذاری مهم، همه توان خود را در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نامگذاری های هر ساله مقام معظم رهبری ریشه ای و مبنایی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم عمل به رهنمودهایی مقام معظم رهبری رونق بخش همه بخش های کشور به ویژه حوزه اقتصادی است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در تقویت تولید داخل بهترین راه مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان است، تصریح کرد: برای خنثی کردن فشارهای ظالمانه دشمن علیه ملت ایران، راهی جز تقویت توان و تولید داخلی وجود ندارد.

وی با اشاره به این که تنها شعار حمایت از تولید از سوی مسؤولان کافی نیست، بیان داشت: دولت و مجلس باید ضمن پشتیبانی لازم از تولید داخل، موانع پیش روی تقویت تولید را در داخل بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه تولید در کشورمان با موانع و مشکلات بسیاری مواجه است، ادامه داد: تا این موانع رفع نشود نمی توان به رونق تولید داخل امیدوار بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تولید کننده داخلی نیازمند پشتیبانی های لازم از سوی مسئولان بخش های مختلف است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از تولید کننده های داخلی به دلیل عدم پشتیبانی لازم و وجود موانع بسیار، از حرکت در این مسیر عاجز هستند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تقویت تولید داخل تنها با شعار امکان پذیر نیست، ادامه داد: مسؤولان بخش های مختلف باید کمر همت بسته و برای حمایت از تولید داخل و برداشتن موانع موجود مجاهدانه تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، وابستگی و دل خوش بودن به تعامل با غرب نیست، تصریح کرد: مسئولان و کارگزاران نظام باید با بهره گیری از توان داخلی، در جهت تولید و رونق بخش های درونی گام بردارند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha