جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهرداد خوشبخت

حوزه / یک کارگردان تلویزیون گفت: استقبال از «آبادان یازده ۶۰» نشان داد مردم از فیلم هایی که به دفاع مقدس نگاهی نو دارند، استقبال می کنند.

مهرداد خوشبخت، کارگردان فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: فیلم  دفاع مقدسی «آبادان یازده ۶۰» اخیرا در شبکه نمایش خانگی پخش شده است. این فیلم سینمایی که در شرایط کرونایی روی پرده رفت، توانست مخارج تولید خود را بازگرداند. این فیلم قصه روزهای نخست جنگ در شهر آبادان را روایت می کند. «آبادان یازده ۶۰» مقاومت کارکنان رادیو این شهر در ایام محاصره آبادان روایت می کند.

وی افزود: این فیلم به دلیل کم هزینه بودن و همینطور حمایت های همراه اول و ایرانسل توانست به سوددهی برسد. جالب است بدانید این فیلم نزدیک به ۶۰ هزار نفر بیننده در سینما داشت. تجریه موفق در این فیلم به اندازه ای خوشایند بود که دوست دارم باز هم این فضا را در کار بعدیم تجربه کنم.

این کارگردان درباره استقبال مردم از فیلم های دفاع مقدسی گفت: همه مخاطبان این فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» را پسندیدند. همه آنها یک حرف مشترک داشتند، آنهم اینکه در این کار روایتی از دفاع مقدسی را شاهد بودیم که پیشتر در دیگر کارها شاهدش نبودیم. این مسئله نشان می دهد. فیلم های این ژانر هنوز مخاطب دارد به شرطی که نگاه به این حوزه در دام تکرار و شعار گرفتار نیامده باشد.

خوشبخت در پایان تاکید کرد: برای اثبات کیفیت این فیلم بهتر است سری به سایت فیلمیو بزنید و نظراتی که زیر این فیلم آمده را بخوانید تا متوجه شوید مردم پیرامون این کار چه نظری دارند، ولیکن افسوس هنوز هم فیلم های دفاع مقدسی به صورت کامل درک نشده اند و تولیدات رایج تنها نگاهی سطحی  به موضوع داشته و مخاطب را از خود فرار می دهند!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha