دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ا مام‌جمعه سلفچگان:

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت تولید در پیشرفت کشور گفت: افزایش تولید مشکلات معیشت و اقتصاد کشور را حل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی» از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: برای سال سوم رهبر عزیزمان محور شعار سال را تولید معین کردند که نشان‌دهنده اهمیت این موضوع در توسعه و پیشرفت کشور است.
وی ادامه داد: به این مسئله از دو زاویه می‌توان نگاه کرد. یکی اهمیت بسیار زیاد مسئله تولید برای کشور است.
اینکه اگر تولید رونق پیدا کند بسیاری از مشکلات دیگر حل می‌شود به‌عنوان‌مثال میزان اشتغال افزایش پیدا می‌کند و در آمد خانواده‌ها زیاد شده و مشکلات معیشت و اقتصاد حل خواهد شد.
حجت‌الاسلام کتابچی ابزار داشت: با حل شدن مشکل اشتغال و اقتصاد زمینه ازدواج جوانان فراهم و سن ازدواج می‌تواند کاهش پیدا کند و بسیاری از مشکلات فرهنگی و اخلاقی که در نتیجه بیکاری جوانان به وجود آمده برطرف شود.
وی افزود: اما زاویه دوم اینکه بعد از دو سال هنوز آن‌طور که باید زمینه‌های پشتیبانی از تولید فراهم نشده و همچنین موانع تولید برطرف نشده و جای انتقاد جدی به مسئولان مربوطه وجود دارد.
امام‌جمعه سلفچگان تأکید کرد: از دولت محترم که فرصت چندساله برای آنها گذشت می‌خواهیم در این چند ماه باقی‌مانده تمام توانشان را معطوف مسئله تولید کنند تا دعای خیر مردم را برای خودشان بخرند و از مردم بصیر کشورم درخواست دارم از همین امروز برای انتخاب فرد شایسته در انتخابات پیشرو دقت داشته باشند تا به تفضل خداوند متعال مطابق با فرمایش رهبری معظم انقلاب دولت جوان، تازه‌نفس و حزب الهی را بر سرکار بیاوریم تا ان‌شاءالله زمینه رفع مشکلات و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha