جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات با رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت: چه کسی باید پاسخگوی وضعیت خوزستان باشد؟ مگر نه این که باید وجدانمان در نزد پروردگارمان آسوده باشد؟ ما باید احساس گناه کرده و به خاطر کارهایی که باید انجام می‌دادیم، ولی ندادیم به درگاه الهی توبه و استغفار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، در دیدار سید علیرضا علوی، رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان، اظهار داشت: خدا را شاکریم که جهاد دانشگاهی استان، عملکرد بسیار قابل قبولی داشته و در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و در ارزیابی‌های کشوری جزء سه جهاد دانشگاهی برتر کشور بوده است.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در ادامه به وضعیت استان در زمینهٔ پارک علم و فن‌آوری و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و افزود: در استان‌های مختلف کشور پارک‌های علم و فن‌آوری و شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده و عملکرد بسیار مناسبی دارند، ولی متأسفانه خوزستان آن چنان که بنده اطلاع دارم در این زمینه بسیار ضعیف است. بنده نگران این وضعیت هستم و در دیداری که با استاندار جدید داشتم این مسئله را با ایشان در میان گذاشتم.

آیت‌الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: متأسفانه در خوزستان استاندارهای مختلفی تغییر کرده اند، ولی هیچ‌کدام از آن‌ها در این زمینه فعالیتی انجام نداده‌اند، درحالی‌که کسی که استاندار یک استان می‌شود عندالله مسئول است.

وی در ادامه گفت: چه کسی باید پاسخگوی این وضعیت استان خوزستان باشد؟ مگر نه این که باید وجدانمان در نزد پروردگارمان آسوده باشد؟ ما باید احساس گناه کرده و به خاطر کارهایی که باید انجام می‌دادیم، ولی ندادیم به درگاه الهی توبه و استغفار کنیم.

رئیس شورای حوزه‌ علمیه خوزستان در پایان تصریح کرد: شتاب بخشی به حرکت کاروان علمی استان در اولویت کار جهاد دانشگاهی قرار گیرد.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha