دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طرح آرامش بهاری

حوزه/رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: طرح آرامش بهاری با حضور ۴۱ روحانی مبلّغ در هشت بقعه و مسجد شاخص این ناحیه اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید سجاد موسوی قیداری در حاشیه بازدید از بقعه های میزبان طرح آرامش بهاری ، با اشاره به تدارک اوقاف ناحیه یک برای اجرای طرح آرامش بهاری در ۸ بقعه شاخص این ناحیه اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طرح آرامش بهاری با محدودیت اجرایی شده است.

وی افزود: خیمه‌های معرفت این طرح در آستان مقدس امامزادگان سکینه خاتون(س)، احمد بن قاسم(ع)، علی بن جعفر(ع)، سید علی(ع)، ابواحمد(ع)، موسی مبرقع(ع)، مزار شیخان و مسجد خضر نبی(ع) برپا شده‌اند و شامل غرفه‌های مختلفی هستند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه خیمه شاخص طرح آرامش بهاری ۱۴۰۰ در مزار شیخان برپا شده است گفت: در مسجد خضر نبی(ع) هم با توجه به حضور زائران و شهروندان قمی، خیمه شاخص این طرح فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر استان قم، ایستگاه سلامت در مزار شیخان و حرم مطهر حضرت موسی مبرقع(ع) برپا شده و به توزیع ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بین زائران می‌پردازد.

موسوی قیداری عنوان کرد: ۴۱ نفر مبلّغ اعزامی و بومی اوقاف در قالب طرح آرامش بهاری ۱۴۰۰ و در سطح ناحیه یک شهرستان قم مشغول فعالیت هستند.

گفتنی است این طرح از ۲۸ اسفندماه سال ۹۹ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha