پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم محمد بیگی قزوین

  حوزه / عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مدافعان و سفیران سلامت بیش از یک سال است که در عرصه مقابله با کرونا جانانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری تلاش می‌کنند و بی‌تردید ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری کادر بهداشت و درمان در تاریخ این سرزمین ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در دیدار با کادر درمانی بیمارستان های رازی و بوعلی سینای قزوین، ضمن تبریک عید نوروز و تقدیر از تلاشهای مخلصانه و جهادگرانه کادر درمانی در مبارزه با کرونا، گفت: پزشکان، پرستاران،  نیروهای خدماتی و پشتیبانی و دست اندرکاران و مسئولان مرتبط در طول مدت شیوع ویروس کرونا با از خودگذشتگی و ایثار  در خط مقدم مقابله با این بیماری ایستادگی کردند و  بر خود وظیفه می دانم قدردان زحمات آنها باشم.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان و سفیران سلامت بیش از یک سال  است که در عرصه مقابله با کرونا جانانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری تلاش می‌کنند و بی‌تردید ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری کادر بهداشت و درمان در تاریخ این سرزمین ثبت خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد:  اگر زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر درمان نبود چه بسا خطرات این بیماری بیش از آنچه امروز شاهد آن هستیم، گسترش می‌یافت و همه مردم قدردان تلاش و زحمات کادر درمان هستند.

وی اظهار کرد: تصور برخی شهروندان مبنی بر کنترل بیماری کرونا و بازگشت شرایط عادی به جامعه است، ولی  مردم همچنان در خانه بمانند و از خروج غیر ضروری جدا پرهیز نمایند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha