جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
گروه جهادی تبلیغی بشیر

حوزه/ همزمان با اعیاد شعبانیه و بهار طبیعت طرح مواسات و همدلی با کمک های مؤمنانه گروه جهادی تبلیغی بشیر در شهر مقدس قم آغاز شد.

حجت الاسلام مجید بیک زاده، مسئول گروه جهادی تبلیغی بشیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهارکرد: گروه جهادی تبلیغی بشیر به صورت خودجوش و آتش به اختیار با هدف خدمت رسانی به آسیب دیدگان ویروس منحوس کرونا و رسیدگی به وضعیت معیشت برخی از نیازمندان جامعه اقدام به تهیه و توزیع ۷۰ بسته از انواع اقلام خوراکی و معیشتی مورد نیاز با حمایت های شخصی طلاب و خیرّین کرده است.

وی افزود: این گروه جهادی که متشکل از اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه استان می باشد، علاوه بر فعالیت های فرهنگی و جهادی یکی از مهمترین برنامه های خود را کمک مومنانه دانسته  و از ابتدای سال تا کنون صدها بسته معیشتی و دهها هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان توزیع کرده است.

حجت الاسلام بیک زاده با اشاره به پیک اول و دوم کرونا در قم خاطرنشان کرد: حضور فعال و پویای ۱۲۰ طلبه این گروه با هدف کمک به بهبود شرایط و انجام فعالیت هایی همچون ضد عفونی معابر، تهیه ماسک و اقلام بهداشتی همچنین سایر اقدامات لازم جهت مقابله با این ویروس منحوس از جمله دیگر فعالیت های این گروه جهادی و تبلیغی بوده است.

مسئول گروه جهادی تبلیغی بشیر ادامه داد: هر زمان که نیاز باشد طلاب جهادی گروه بشیر آمادگی فعالیت در بخش های تهیه، بسته بندی، توزیع پک های معیشتی، ضدعفونی معابر، حضور در بیمارستان ها را دارد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha