شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین  گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده استقلال کشور است و ملت ایران باردیگر در حماسه بزرگ ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری در دفتر وفاداری خود به نظام، خط سرخ شهدا و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و ولایت ‌فقیه ثبت خواهند کرد.

حجت الاسلام  ابوالفضل مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزووین ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، به بیانات ارزشمند و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت شریف ایران در رابطه با حضور جدی در انتخابات سال جاری اشاره کرد و گفت:  ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی ، روز ۲۸ خرداد به پای صندوق های اخذ رای خواهند آمد تا ثابت کنند پای انقلاب و شکوه و عظمت آن ایستاده‌اند و لحظه‌ای از هدف و مسیر خود عقب‌نشینی نمی‌کنند .

وی بیان کرد: مشارکت جدی ملت ایران در انتخابات سال جاری در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه بزرگ   است که به جهانیان ثابت می‌کند ملت در برابر دشمنان اسلام می‌ایستد و توطئه های آنها را با هوشیاری خنثی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانین قزوین ادامه داد: بی شک با حضور در انتخابات به جهانیان ثابت می کنیم تا پای جان در دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه مردم ایران نسبت به مواضع دشمنان جمهوری اسلامی حساسیت نشان می دهند، اظهار کرد: زمانی‌ که دشمنان در مقابل نظام موضع می‌گیرند مردم پاسخ محکمی به آنها می‌دهند.

حجت الاسلام مصطفایی با بیان اینکه با شرکت در انتخابات نخواهیم گذاشت که خون شهیدان پایمال شود، عنوان کرد: شرکت انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده استقلال کشور است و ملت ایران بار دیگر در حماسه بزرگ ۲۸ خرداد سال جاری برگ زرین دیگری در دفتر وفاداری خود به نظام، خط سرخ شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری ایران و ولایت‌فقیه ثبت خواهند کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha