دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اقبال بهمنی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: در روایات بسیاری بر ظهور حضرت مهدی (عج) اشاره شده است و رسول اکرم (ص) در این باره می فرمایند که:« اگر از عمر دنیا یک روز باقی مانده باشد، خداوند آن روز را طولانی می‌کند تا کسی قیام کند که زمین را پر از عدل و قسط کند».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا اقبال بهمنی در خطبه های این هفته نماز جمعه کردستان اظهار داشت: در روزهای نخستین سال جدید برای سلامتی بیماران و نیز بهتر شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی جامعه و مردم دعا می کنیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه باید مسایل اقتصادی و معیشتی در سالجاری برطرف شود، گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامیدند که این نشان از دغدغه رهبری در بحث تولید و رفع مشکلات معیشتی و... دارد.

وی اظهار کرد: در کلام رهبری به عینه مشهود است تا زمانی که موانع موجود برطرف نشود، نمی توان به تولید مورد نظر رسید و باید اذعان کرد که تولید زیرساخت توسعه و اشتغال در هر کشوری است.

ماموستا بهمنی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: در روایات بسیاری در مذهب اهل سنت بر ظهور حضرت مهدی (عج) اشاره شده است و در جایی دیگر رسول اکرم (ص) در این باره می فرمایند که:« اگر از عمر دنیا یک روز باقی مانده باشد، خداوند آن روز را طولانی می‌کند تا کسی قیام کند که زمین را پر از عدل و قسط کند».

امام جمعه موقت سنندج در ادامه عنوان کرد: در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داریم، کسانی که امنیت و آسایش را به این ممکلت آورده اند.

ماموستا بهمنی، امنیت را زیرساخت تمام شئونات جوامع بشری عنوان کرد و گفت: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام قدرت و توان خود در مقابل ناامنی و عاملان دشمنان این ملت ایستاده اند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم این نظام نموده اند.

امام جمعه موقت سنندج در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه پرهیزکاری و ورع از فضیلت های اخلاقی است، بیان داشت: تقوا و پرهیزکاری در قاموس بیشریت بدان معناست که میزان و قیاس ما در انجام کارها رضایتمندی خداوند و بندگانش باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha