جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 950836
۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
تصاویر/ کاشت نهال و اجرای طرح طوبی توسط طلاب همدانی

حوزه/ مدیر مدرسه زنگنه همدان گفت: طی هماهنگی‌هایی که با ارگان‌های مربوطه صورت گرفته، طلاب همدانی جهت احیا و آباد ساختن یکی از زمینی‌هایی که جز منابع طبیعی استان می‌باشد، ورود کرده و اقدام به کاشت نهال و احیا این زمین کرده‌اند.

حجت الاسلام سید سعید بطحائیان، مدیر مدرسه علمیه زنگنه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اجرای طرح طوبی و احیای فضای سبز، توسط طلاب همدان و بهار، اظهار داشت: طی هماهنگی‌هایی که با ارگان‌های مربوطه صورت گرفته، طلاب جهت احیا و آباد ساختن یکی از زمینی‌هایی که جز منابع طبیعی استان می‌باشد، ورود کرده و اقدام به کاشت نهال و احیا این زمین کرده‌اند.

وی افزود: در برنامه‌ای که تنظیم شده، مقرر شد تا ۵۰۰۰ نهال از گونه‌های مختلف که متناسب با محیط زیست و شرایط اقلیمی همدان است، در این زمین توسط طلاب کاشته شود.

مدیر مدرسه زنگنه همدان با بیان اینکه احیا زمین، دارای الزاماتی است که طلاب در این مدت به خوبی این مقدمات را انجام داده‌اند، گفت: دشواری‌هایی چون کندن چاله‌ها، لازمه کاشت نهال است که در روزهای گذشته طلاب ضمن انجام این کار، همزمان به کاشتن نهال نیز پرداخته‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب طرح تا به امروز، مطرح کرد: با همکاری خوبی که در بین مدارس مختلف شهر همدان، مریانج و بهار وجود دارد، حجم قابل توجهی از کار کاشت نهال‌ها انجام شده و در روزهای آتی نیز این کار به اتمام خواهد رسید.

حجت الاسلام بطحائیان اظهار کرد: باید از طلاب، کادر و به خصوص مدیریت مدارس علمیه سفیران هدایت آیت الله دامغانی، زنگنه، رسول اکرم(ص) مریانج و قرآنی امام حسین(ع) و آیت الله بهاری بهار، به منظور تمام تلاش‌های جهادی در این ایام به صورت ویژه تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha