پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان از مرزبانان به عنوان ستون های استوار در دفاع از حریم ایران اسلامی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، در جمع مرزبانان استان کردستان، با تبریک حلول سال ۱۴۰۰،  گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، با درک تحولات زمانه و نیازهای کشور، امسال را به نام سال "تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها" نامگذاری کردند و تحقق این مهم در گرو تلاش و کار و مسئولیت شناسی آحاد مردم و مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به اینکه دعای امام سجاد(ع) در وصف مرزبانان بهترین پشتوانه برای مدافعان حریم ولایت است، افزود: خداوند را شاکریم که مرزبانان مجاهد ما با چشمانی بیدار و گام هایی استوار از حریم میهن اسلامی حراست و پاسداری می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تصریح کرد: مرزبانان افتخار ملت مسلمان ایران می باشند چرا که به راستی این مردان بزرگ و بی ادعا پیروان راه شهدا در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

وی، نیروهای مسلح کشور را سد مستحکم ایمان و اراده پولادین در مقابل هجمه های سخت و نرم استکبار جهانی خواند و اذعان داشت: روحیه شهادت طلبی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه ، مدال های افتخاری است که تا ابد بر سینه حافظان عرصه نظم و امنیت این مملکت همچون نگینی می درخشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: فضیلت مرزبانی از مرز و بوم این مملکت که آغشته به خون شهدای عزیز می باشد، کمتر از خدمات رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس نیست.

عزت و سربلندی در گرو تبعیت از ولی فقیه

همچنین در این دیدار سردار علیرضا مرزبانی، فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز طی سخنانی اظهار کرد: عزت و سربلندی روز افزون کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانی در گرو تبعیت از ولی فقیه ، قانون گرایی و اجرای قوانین و مقررات است.

وی اضافه کرد: مرزبانان بر سر میثاق خود با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) استوارند و تا آخرین قطره خون خود از مرزهای ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی کردستان تصریح کرد: مرزبانی با تمام وجود از ۲۲۷ کیلومتر مرز استان مراقبت و محافظت کرده و تحقق چهار راهبرد مرزبانی ناجا (ارتقای آمادگی عملیاتی، ارتقای تعاملات، کاهش آسیب پذیری و هوشمندسازی مرز)را به صورت عینی، عملی و میدانی در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha