سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علیرضا آشناگر - استاندار سمنان

حوزه/ آشناگر عنوان کرد : منع تردد شبانه در چهار شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که صبح امروز شنبه هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰ به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت : به روال سال قبل در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت استان‌ها در بحث مقابله با کرونا ارائه شد که خوشبختانه وضعیت استان سمنان روند ثابت گزارش گردید.

استاندار سمنان تصریح کرد : تغییری در وضعیت رنگبندی شهرستان های استان سمنان ایجاد نشده است و همچنان آرادان ، گرمسار و سرخه در وضعیت آبی و پنج شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد می باشند.

رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت : تعداد بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان سمنان کاهش یافته اما اندکی نگران تعداد افزایش تعداد بیماران شناسایی شده سرپایی هستیم.

استاندار سمنان از مردم استان خواست، همچون سال گذشته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در حفظ وضعیت با ثبات استان مساعدت نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه شعبان و تجمعات طبیعی این ماه به ویژه در نیمه شعبان از مردم استان سمنان درخواست می‌کنیم از حضور در تجمعات پرهیز نموده و پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

آشناگر عنوان کرد: منع تردد شبانه در چهار شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح همچنان به قوت خود باقی است.

رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار داشت : رئیس‌جمهور در جلسه ی امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا بر فعال شدن بخش خصوصی به منظور تأمین واکسن تاکید نمود.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده ؛ واکسیناسیون اقشار مختلف کشور در سال جاری به پایان خواهد رسید که امیدواریم این مهم هر چه سریع تر محقق گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha