پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسئله ای که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد، حضور مسئولان و مدیران دولتی در بین مردم است، زیرا تنها  با این روش است که می توان مشکلات جامعه را از نزدیک دید و برای آنها راه حل مناسب پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان، ظهر امروز در دیدار فرماندار جدید شهر سنندج اظهار داشت: شهر سنندج در بحث فرهنگی و گردشگری دارای پتانسیل های بسیاری بالایی است که در این زمینه می تواند برای رفع مشکل بیکاری جوانان این خطه استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: در حال حاضر مشکلاتی در جامعه وجود دارد که به هیچ وجه در شأن مردم این استان و شهر نیست، لذا از مسئولان و دولتمردان درخواست داریم که برای رفع این معضلات به صورت جدی و جهادگونه تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: مسئله دیگری که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد، حضور مسئولان و مدیران دولتی در بین مردم است، زیرا تنها  با این روش است که می توان مشکلات جامعه را از نزدیک دید و برای آنها راه حل مناسب را پیدا نمود.

در ادامه این دیدار، یحیی نظری، فرماندار جدید شهر سنندج نیز در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، اظهار کرد: برای برون رفت از وضعیت فعلی و رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تعامل و همکاری دو سویه بخش دولتی و خصوصی هستیم.

فرماندار سنندج گفت: یکی از بارزترین مشکلات سنندج گسترش سریع حاشیه نشینی در این شهر است که این می تواند به دنبال خود ناهنجاری های بسیاری به دنبال داشته باشد.

نظری افزود: کارهایی در این زمینه در حال انجام است، ولی با این رویه نمی توانیم معضلات را به صورت کامل حل کنیم، بنابراین نیازمند تلاش بیشتر و جدی تر نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی در این زمینه هستیم.

فرماندار شهرستان سنندج در پایان با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: مهمترین رویداد در کشور را باید برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد و بی گمان حضور و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات می تواند در آینده این نظام و انقلاب بسیار تاثیرگذار  باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha