یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون وزیر بهداشت

حوزه/ معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان ماه رمضان جمع زیادی از افراد پرخطر علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند و دو ماه بعد با تولید انبوه واکسن و واکسیناسیون عمومی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، قاسم جان بابایی در سفر به قم  آخرین وضعیت بیماران کرونایی این استان را بررسی و در جریان کنترل ویروس کووید ۱۹ در این استان قرار گرفت.

وی در این سفر پس از حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران قم، از وضعیت بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم، که تنها مرکز کرونایی استان در آن مستقر است، بازدید کرد.

جان بابایی در این بازدید از بخش بیماران کرونایی و آی سی یو بیمارستان بازدید و از خدمات کادر بهداشت و درمان قدردانی کرد.

بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم با ۲۳۰ تخت بیمارستانی و با زیربنای ۲۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد؛ این پروژه بیمارستانی برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است؛ این بیمارستان موقوفه مرحوم آیت‌الله حاج سید محمدباقر خوانساری است.

به دنبال افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی در قم، این استان که از روز بیستم دی ماه ۹۹ به منطقه آبی کرونایی کشور ورود پیدا کرده بود از بیست و پنجم اسفند وارد منطقه زرد شد.

لازم به ذکر است: همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.  

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha