پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فاطمیان قزوین

 استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز خوشبختانه در جمهوری اسلامی جوانان انقلابی، با بصیرت و شجاع حضور دارند و مسئولان می توانند میدان را در اختیار آنها قرار دهند.

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین  گفت: اگر امروز نتوانستیم در مسیر اقتصاد خوب عمل کنیم به خاطر نداشتن روحیه انقلابی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همه ساله در اول سال مسیر کشور را به خوبی تبیین می فرمایند که باید منویات ولی امر مسلمین را نصب العین قرار دهیم.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: روحیه انقلابی باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود و اگر این مسئله در جامعه و بین مسئولین به مرحله اجرا در آید قطعا کشور به موفقیت های بین المللی خواهد رسید.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بر حضور جوانان کارآمد، انقلابی و با نشاط دارند. در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان رشید و انقلابی و با بصیرتی بودند که توانستند آن طور باشکوه و با عزت در برابر دشمنان بایستند و پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

استادحوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز خوشبختانه در جمهوری اسلامی جوانان انقلابی، با بصیرت و شجاع حضور دارند  و مسئولان می توانند میدان را در اختیار آنها قرار دهند.

 وی ادامه داد: ملت ایران با تمام وجود پشت سر ولایت خواهند ایستاد و به برکت وجود ولایت، توطئه ها خنثی خواهد شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha