جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابوترابی فرد

 حوزه / امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ایران سرافراز مقتدرتر از هر زمانی، آرمان‌های امام و شهدا را جامه عمل پوشانده و در برابر سلطه‌گران با قدرت هر چه تمام‌تر ایستاده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، امروز با حضور در برنامه نوروزی سیمای مرکز قزوین گفت: بی ‌تردید ملت سرافراز ایران در سال ۱۴۰۰ برای تحقق «رونق تولید» بار دیگر با تلاش و کوشش مضاعف اعتقاد خود به ولی امر مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات خواهند کرد .

وی خاطرنشان کرد: رونق تولید به معنای اهتمام همه دستگاه ها در راستای همکاری و حمایت از ادارات متولی و بخش های فعال حوزه های مرتبط با تولید است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد بیان کرد: باید موانع تولید رفع شود و  برنامه ها و سیستم نظارتی کشور برای تولید به صورت مناسب تر فراهم شود.

امام جمعه موقت تهران همچنین به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره و بیان کرد: امروز ایران سرافراز مقتدرتر از هر زمانی، در برابر سلطه‌گران ایستاده است.

وی ادامه داد:  امروز به برکت اتحاد مردمی حول محور ولایت مطلقه فقیه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی زبانزد دوست و دشمن در جهان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد اظهار کرد: دشمنان تلاش دارند جوانان ما از فرهنگ مقدس ایثار و شهادت فاصله بگیرند، غافل از اینکه جوانان غیور ایرانی  خون ایثار و شهادت در رگ هایشان همیشه جوشان است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کشورهای قدرتمند و دشمنان روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و روزبه روز به اقتدار ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی ملت ایران در دنیا مثال‌زدنی است، تصریح کرد: این وحدت و همدلی یک امتیاز بسیار بزرگ برای کشور ایران بوده که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به وجود آمده است و مسلماً نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha