سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جمهوری اسلامی ایران

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: تشکیل جمهوری اسلامی استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان زنده کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» از قزوین ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، گفت:  ۱۲ فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردمی بود که در راه انقلاب اسلامی سختی ها و مشقت های فراوانی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم در یک همه پرسی باشکوه برای تحقق آرمانهای والای شهدا به استقرار نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

وی ادامه داد: ملت ایران در طول تاریخ با هدف حفظ دین و فرهنگ، پیوند بین دین وسیاست، رفع استبداد و تثبیت آزادی های دینی و سیاسی به آفرینش رویدادها همت گماشته اند که دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ از جمله این رویدادها ست.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: تشکیل جمهوری اسلامی استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان زنده کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: جمهوری اسلامی به مشارکت مردمی به عنوان یکی از منابع قدرت خود می نگرد و بر این اساس مردم نه تنها به حضور در انتخابات تشویق می شوند، بلکه در مناسبت های مختلف نیز پیوند خود با نظام جمهوری اسلامی ایران را به شایستگی نشان می دهند.

وی اظهار کرد:  روز جمهوری اسلامی مقطع تاریخی بی نظیری در تاریخ کشور ایران است تا خورشید انقلاب نورافشانی کند و این امت را به خداباوری، استقلال و فتح قله های عظمت و شکوه رهنمون سازد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha