جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: استان لرستان از عدم توسعه یافتگی رنج می برد .

به گزارش خبرگزای «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم با حضور رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه رئیس دستگاه قضا در دو سال گذشته در راستای تحقق اهداف اسلامی وانقلابی کارنامه موفقی داشته است، افزود: امید می رود با سفر رئیس قوه قضائیه بخشی از مشکلات استان حل شود .

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته هیئت های مختلفی از سوی دستگاه قضا در استان حضور یافتند، خاطر نشان کرد: این هیئت ها مسائل ، مشکلات و همچنین ظرفیت های مناطق مختلف را شناسایی و آن ها را به رئیس دستگاه قضا ارائه دادند .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایتمدار و انقلابی هستند، گفت: استان لرستان خاستگاه علما و دانشمندان بسیاری است و با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید انقلاب و دوران دفاع مقدس به ایران اسلامی دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ایفا نموده اند .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ظرفیت های استان لرستان در زمینه های مختلف بیان داشت: استان لرستان با گذشت ۴۲ سال از انقلاب هنوز از عدم توسعه یافتگی رنج می برد و همین موضوع موجب بروز مشکلات بسیاری در استان شده است .

وی تخصیص نیافتن آب توسط وزارت نیرو به استان را از جمله مشکلات مهم در استان برشمرد و گفت: لرستان دارای زمین های مستعد کشاورزی فراوان است که تحقق این مهم می تواند در رونق شکوفایی اقتصادی استان تاثیرگذار باشد .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان یادآورشد: امید می رود سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به لرستان منشا خیر و برکت باشد و بخشی از مشکلات این استان مرتفع شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha