جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی - رئیس قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه در برخورد با پرونده های فساد قاطعانه عمل خواهیم کرد، گفت: اجازه نخواهیم داد بدون دلایل مستند آبروی مسئولی ریخته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلم والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، امروز در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم، در خرم آباد با اشاره به اینکه بعد از توحید پرتکرار ترین مسئله در جامعه عدالت است، گفت: برای رسیدن به این مهم همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در راستای خدمت رسانی قضایی و حقوقی به مردم گام های ارزشمندی برداشته شود . 

وی با اشاره به اینکه مردم و فرهیختگان نباید نسبت به آنچه در جامعه اتفاق می افتد بی تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: افراد برای تحقق عدالت در جامعه باید احساس مسئولیت داشته باشند . 

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مردم و مسئولان باید نسبت به توطئه های دشمنان بصیرت داشته باشند، افزود: دشمن احساسات مردمی را نسبت به انقلاب شناسایی و براساس آن ها توطئه ها و اهدف خود را برنامه ریزی و اجرا می کند که در این زمینه مردم باید هوشیار باشند .

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه ترفند و حیله دشمن مایوس نمودن مردم نسبت به اهداف والای انقلاب است افزود: دلدادگان به انقلاب باید امید و روحیه انقلابی گری را در جامعه ترویج دهند . 

وی با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم های متعدد به دنبال فشار اقتصادی بر ملت ایران است، خطر نشان کرد: به جای مذاکره با دشمن باید ظرفیت های طبیعی و انسانی کشور را برای حل مشکلات اقتصادی شناسایی و بکار گیری کنیم . 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه قضات در برخورد با قاچاق چوب باید احکام بازدارنده صادر کنند، بیان داشت :با صدور این احکام آمار قاچاق چوب نیز کاهش خواهد یافت . 

وی با بیان اینکه دستگاههای نظارتی نباید اجازه تعطیلی کارخانه های تولیدی را  بدهند، گفت: پیگیری این موضوع، وظیفه سازمان های مرم نهاد و دستگاههای نظارتی است . 

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه در برخورد با پرونده های فساد قاطعانه عمل خواهیم کرد، اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد بدون دلایل مستند آبروی مسئولی ریخته شود .

رئیس قوه قضائیه در پایان با بیان اینکه استان لرستان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف است، خاطر نشان کرد: باید برای تحقق اهداف اقتصادی نسبت به بهره برداری از این ظرفیت ها برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha