چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
فرمانده کل سپاه در یزد

حوزه/فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عرصه نظامی برای غلبه بر دشمنان کاملا قدرتمند و آماده ایم و ترکیب ایمان و قدرت سلاح از این ملت یک هویت شکست ناپذیر ساخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزارش«حوزه»در یزد، سردار سلامی، ظهر امروز در اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌ها و دوران‌های مختلف گفت: این کشور غنی و سرشار است از ثروت مادی و معنوی است و کشوری که رهبر، مکتب و ملت بزرگ دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان بزرگ دارد و این کشور هرگز شکست نمی‌خورد و در تعقیب آرمان‌های خود در تلاش است.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی ملت ایران راه نجات ایران اسلامی است، گفت: دشمن می‌خواست مردم ما گرسنه و فقیر بمانند، خسته و تسلیم شوند، اما رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، باطل السحر همه این فتنه‌ها بود و با پایمردی مردمی که در قلب فتنه‌ها ایستادند و عقب ننشستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران پرداخت و افزود: اگر دشمن تحریم‌ها را بردارد ما پیروزیم و اگر برندارد باز هم ما پیروزیم.

سردار سلامی تصریح کرد: سرنوشت این ملت کاملا مستقل از اراده دشمن شده است و دشمن می‌داند هرچه فشار را زیاد کند تأثیر آن قوس نزولی خود را طی می‌کند و ما در حال کاهش فشار تحریم هستیم، اثرات آن با قوت ملت درحال کم شدن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر تحریم را بردارند ما یک حرکت ظالمانه از دشمن را خنثی کرده ایم و توانسته ایم بر این ظلم غلبه کنیم، اما اگر تحریم را برندارد ما کشور را می‌سازیم و به خودکفایی مطلق می‌رسیم، نقشه عزتمان را کمال می‌بخشیم و پرچم استقلال را همچنان برافراشته نگه می‌داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خوشبختانه ملت ایران از تأثیر اقتصادی دشمن آزاد شده است و رها شدن از تأثیر و جاذبه دشمن رویدادی است که در سال ۱۴۰۰ به آن رسیده ایم و بشارتی برای ملت ایران است.

سردار سلامی گفت: ما به تحریم بی اعتناییم و به برجام هم نیازی نداریم، ما راه استقلال را آموخته ایم با هم در میدان می‌مانیم و قلب هایمان را به هم گره می‌زنیم تا ایران را بر فراز یک تمدن بزرگ در جهان بسازیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدا مظاهر قدرت ایران هستند، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود با داشتن چهار هزار شهید در یک استان مردم اجازه دهند دستاوردهای این خون‌های ریخته شده به دست دشمنان بیفتد.

سردار سلامی گفت: شهادت منبع قدرت و منشأ حرکت است و امروز به فضل الهی ملت ایران به دلیل تعقیب کردن فرهنگ جهاد و شهادت سرافراز و سربلند است.

وی با بیان اینکه دشمن تمام قدرت خود را برای شکست دادن این انقلاب و این ملت بسیج کرده است، افزود: از همه جهات به جنگ با این ملت آمدند، ابتدا جنگ نظامی را تجربه کردند و وقتی ناکام شدند، جنگ نظامی از مخلیه دشمن خارج شد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ملت ایران نیست، چراکه می‌داند جنگ برای این ملت یک کابوس نیست.

سردار سلامی گفت: در عرصه نظامی برای غلبه بر دشمنان کاملا قدرتمند و آماده ایم و ترکیب ایمان و قدرت سلاح از این ملت یک هویت شکست ناپذیر ساخته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنگ و مذاکره هم نمی‌شود به راستی این تفکر بر اساس نگرشی ژرف به قدرتی بود که ایشان معماری کرده، ساخته و گسترش داده است و اعماق دوست و دشمن را می‌شناسد.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان یزد همزمان با سالروز قیام دهم فروردین ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha