پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید نوروزی مدیر حوزه

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور طبق سنوات سالهای گذشته در هفته دوم نوروز بازدیدهای سرزده ای را از چند مدرسه علمیه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز در بازدید چهار ساعته ای به صورت سرزده از مدارس علمیه فاطمی در خیابان شهید دل آذر، مدینةالعلم در انتهای خیابان امام(ره) و ثامن الائمه(ع) در خیابان سمیه بازدید و با مدیران، معاونین، اساتید و طلاب مدارسی که حضور داشتند دیدار و گفت وگو کرد.

یکی از نکات ارزشمند و قابل توجه این دیدارها تفقد و توجه ویژه مدیر حوزه های علمیه و خوش بِش با نیروهای خدماتی و نگهبانی این مدارس بود که حس خوبی را به افراد انتقال می داد.

بازدید از فضای عمومی مدارس، کلاس های درس، کتابخانه، نمازخانه، واحدهای آموزش، تهذیب، مشاوره، هدایت علمی و همچنین خوابگاه طلاب همچنین کلاس های درس مجازی در بدو ورود مدیر حوزه های علمیه از سوی ایشان صورت می پذیرفت و در صورتی که نیاز به رسیدگی و پیگیری خاصی بود همان لحظه با معاون و مدیر ستادی مربوطه جهت رسیدگی و اقدام تماس می گرفتند.

از دیگر نکات قابل توجه این بازدید نوروزی آیت الله اعرافی از مدارس علمیه ذکر شده، شنیدن سخنان، دغدغه ها و پیشنهادات کادر علمی و اجرایی مدارس بود که از سوی مدیر حوزه های علمیه برخی در همان لحظه یا دستور پیگیری و هماهنگی لازم را به مسئول مربوطه می دادند یا فردی را برای پیگیری و مساعدت لازم معرفی می کردند.

بیان خاطرات دوران طلبگی و شیوه تحصیل و تدریس از سوی مدیر حوزه های علمیه یکی از بخش های شیرین این دیدارها بود که کادر اجرایی، اساتید و طلاب را به وجد می آورد و در همین خصوص سوالاتی مطرح که آیت الله اعرافی پاسخ می دادند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha