سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رحیمی قزوین

حوزه / استاد مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت: آنچه باید در انتخابات ملاک عمل قرار گیرد، مسائلی مانند نظر سنجی و اقبال عمومی و تیم رسانه ای نیست، بلکه ملاک به فرموده امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام میلاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه  ضمن تبریک سال نو، به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: آنچه باید در انتخابات ملاک عمل قرار گیرد، مسائلی مانند نظر سنجی و اقبال عمومی و تیم رسانه ای نیست، بلکه ملاک به فرموده امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.  

وی بیان کرد: جریان غربگرا این پیش بینی را کرده است که در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، با در اختیار گرفتن شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروهای فعال خود را در نزدیک ترین نقطه تصمیم گیری به مردم یعنی شهرداری ها تثبیت و مانع تحقق اهداف دولت جوان انقلابی در گام دوم شود.

استاد مدرسه علمیه شهرستان آبیک ضمن انتقاد از عدم ارتباط جامعه نخبگانی با نهاد های تصمیم ساز و تصمیم گیر، تصریح کرد: در صورتی که این ارتباط شکل صحیح و دقیق و کارآمد خود را پیدا کند، می توانیم در اداره کشور به سرعت به کارایی مورد نظر برسیم و در صورتی که تقوا را به عنوان یک اصل در همه مسائل اجتماع خاصه تولید، توزیع، ایجاد ارزش افزوده و همکاری های اقتصادی داخلی و منطقه ای و بین المللی وارد کنیم،  تولیدات ما در عرصه های گوناگون به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.

وی بر طرف کردن موانع تولید را از عوامل مهم رشد اقتصادی کشور دانست و عنوان کرد: یکی از مهم ترین موانع تولید، مسئله انحصار است، زیرا تولید صرفاً افزوده و تولید کالا و محتوای دیجیتال امروزه نقش مهمی در اقتصاد بین المللی دارد و  آن جاهایی که در کشور مسئله انحصار وجود دارد، چه در واردات، چه در تولید، چه در خدمات، آنجا منشأ فساد شده است. البته برای مبارزه با فساد انحصار طلبان اقدامات بسیار مؤثری شده است.

حجت الاسلام رحیمی، وظیفه اصلی طلاب را در عصر و زمانه کنونی شناخت دین، شناخت مقتضیات اجتماع، شناخت دشمن با همه پیچیدگی های آن و بندگی و تلاش برای کسب علم و عمل و خدمت به مردم عنوان کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha