چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اردوی جهادی طلاب

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با ایام تعطیلات نوروزی ۳۰ نفر از طلاب استان با حضور در مناطق محروم به انجام فعالیت‌های جهادی مشغول هستند.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: طلاب و روحانیون خراسان شمالی سال جدید را با حضور در اردوی جهادی شروع کردند.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با ایام نوروز امسال تعداد ۳۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی در اردوی جهادی شرکت کردند، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تعداد ۳۰ نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه و مبلغین هجرت استان به همراه دیگر جوانان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان شمالی در اردوی جهادی شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مهرپویان که دبیر قرارگاه جهادی کریم اهل‌البیت (ع) حوزه علمیه خراسان شمالی نیز هست، افزود: اردوی جهادی در منطقه کالیمانی از توابع شهرستان مانه و سملقان از روز دوم فروردین شروع شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این منطقه از نظر اقتصادی بسیار محروم بوده و نیاز مبرمی به حضور گروه‌های جهادی حوزوی برای انجام فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی دارد.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه گفت: عرصه فعالیت روحانیون در این اردوی جهادی ساخت‌وساز ۲۳ واحد مسکونی برای نیازمندان روستای کال شور است.

حجت‌الاسلام مهرپویان خاطرنشان کرد: در ادامه و بعد از تعطیلات نوروزی نیز روحانیون و طلاب استان جهت تکمیل این پروژه در شهرک کال شور حضور پررنگی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: البته هم‌زمان از طرف قرارگاه جهادی کریم اهل‌البیت (ع) حوزه علمیه خراسان شمالی تعدادی از مبلغین و روحانیون در اردوی پنج‌روزه طرح سلامت در منطقه سرحد شیروان حضور دارند و در کنار ۲۰ نفر تیم پزشکی به طرح مباحث خانواده، تربیت فرزند و بیان احکام خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha