چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار رضایی

حوزه/ جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه این افتخار ما است که خود را خادم مردم و حافظ دستاوردهای انقلاب می‌دانیم، گفت: با اشرافی که در مرزهای کشور حاکم است، امروز جمهوری اسلامی ایران جز کشور امن جهان محسوب می‌شود و لذا با وجود این امنیت تمام مناطق مرزی آماده هر گونه سرمایه گذاری می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، به ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در سال ۹۹ پرداخت.

سردار رضایی در این دیدار با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، اقدام به موقع و جدی در برابر جرم از مطالبات مردم است، اظهار داشت: اجرای مجازات مجرمان، باید به نحوی باشد که با کاهش جرم روبرو شویم و مجازات با جرم تناسب داشته باشد.

وی، نیروی انتظامی را مرجع و محلی برای رجوع مردم برشمرد و گفت: نیروی انتظامی سخنگو مردم است و به همین دلیل در جلسه‌ای نیز بیان شد که از مجلس انقلابی انتظار داریم تا قوانینی متناسب با شان مردم وضع کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با روحیه انقلابی در حال انجام وظیفه است، مطرح کرد: تمامی ماموریت‌ها و وظایف خود را با نگاه به قانون و نفس ولایت انجام می‌دهیم و به بیان دیگر محور مدیریت در ناجا، نگاه ولایت و قانون است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمام ایام سال و خصوصا در روزهای تعطیل در حال خدمت رسانی به مردم است، خاطر نشان کرد: به طور مثال اگر وضعیت شهری از نظر کرونا قرمز باشد، حضور همه مردم در آنجا کم می‌شود، اما این نیروی انتظامی است که به جهت اجرای دستورات ستاد کرونا حضورش مضاعف می‌شود.

سردار رضایی با اشاره به اینکه این افتخار ما است که خود را خادم مردم و حافظ دستاوردهای انقلاب می‌دانیم، اظهار داشت: با اشرافی که در مرزهای کشور حاکم است، امروز جمهوری اسلامی ایران جز کشور امن جهان محسوب می‌شود و لذا با وجود این امنیت تمام مناطق مرزی آماده هر گونه سرمایه گذاری می‌باشد.

وی استان همدان را جز استان‌های برتر از نظر عملکرد در حوزه انتظامی برشمرد و گفت: در زمینه شعار سال، از آنجایی که یکی از موانع در تولید، مسئله قاچاق کالا است، بنابراین نیروی انتظامی مقابله با قاچاق کالا را در دستور کار خود در سال جدید قرار داده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha