سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام شهسواری قزوین

 حوزه / مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: رأی «آری» ملت ایران به جمهوری اسلامی، انقلاب را بیمه کرد و با وجود دشمنی ها و توطئه های دشمنان، ملت ایران هر روز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای جدید و افتخار آمیز در سطح ملی و بین المللی است.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی در ایران در سطح بین الملل به ویژه در خاورمیانه به اهداف استعمارگران ضربه زد و دشمنی آنان را علیه ایران برانگیخت.

وی خاطرنشان کرد: رأی «آری» ملت ایران به جمهوری اسلامی، انقلاب را بیمه کرد و با وجود دشمنی ها و توطئه های دشمنان، ملت ایران هر روز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای جدید و افتخار آمیز در سطح ملی و بین المللی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: ملت ایران در ۱۲ فروردین با رأی قاطع، ساختار سیاسی و اجتماعی کشور را تغییردادند و مهر تائیدی بر حکومت مردم بر مردم زدند.

وی اظهار کرد: همانطور که ملت ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ در اولین انتخابات آزاد خود، با تکیه بر فرامین رهبری و ولایت و با حضور حداکثری پای صندوق های رأی، نظام جمهوری اسلامی را پایه گذاری کردند، خردادماه امسال نیز با حضور دشمن‌شکن و باصلابت، زمینه‌ساز خلق یک حماسه به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی در تاریخ ایران اسلامی خواهند شد و دشمنان انقلاب را ناامید و دوستان انقلاب را شادمان  و با انتخاب اصلح زمینه‌ استقرار یک دولت انقلابی، کارآمد، پرانگیزه و علاقمند به کار را فراهم می کنند تا شاهد حل معضلات کنونی، بویژه گره‌گشایی اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم در سالتولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها باشیم.

حجت الاسلام شهسواری بیان کرد: با توجه به تغییر رنگ کرونایی بسیاری از استان‌های و اهمیت حفظ سلامت و بهداشت جامعه، رعایت حداکثری آیین نامه های بهداشتی از سوی مردم بسیار ضروری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha