سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز شاهد هستیم که ضربت تبر نابکارانه هیچ دشمنی بر پیکر تناور جمهوری اسلامی کارساز نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهدمقدس همزمان با روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

در تقارن میلاد مسعود حضرت بقیةالله ارواحنا فداه، چهل و سومین سالگرد تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین به ملت همیشه بیدار این کشور انقلابی تبریک عرض می‌کنم.

در چهل و دو سال گذشته نتیجه پایمردی مردم حماسه‌آفرین و تقدیم شهدای دلاور و شجاع به خدمت امام زمان (علیه‌السلام) و پیروی از رهنمودهای پیامبر گونه امام عزیز رهروان‌ساز، اولین الگوی مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان دادند، یکپارچه در رقم بالای نود و هشت و دودهم درصد به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای دادند.

چهل و دو سال در پای این شجره طیبه با نثار و ایثار خون‌های پاک شهدا در ۸ سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم، این نهال پر برکت را به درختی تناور مبدل ساختند که ضربت تبر نابکارانه هیچ دشمنی در آن اثرگذار نیست و همچنان مقاوم در سایه مقاومت‌های مردم ولایی راست قامت، خودنمایی می‌کند.

این یوم‌الله عظیم بر همه مبارک باد.

سید احمد علم‌الهدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha