چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دفتر اشیاء پیدا شده

حوزه/ در صورتی‌که صاحبان اشیاء گمشده به هر دلیلی به دفتر اشیاء پیداشده مراجعه نکنند خادمان حرم نهایت تلاش خود را برای یافتن صاحبان اشیاء، انجام می‌دهند و اگر صاحبان وسیله پیداشده، زائران شهرستانی باشند اشیاء با هزینه حرم مطهر برای زائران ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خدمات شبانه‌روزی خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت علیها السلام در دفتر اشیاء پیداشده در نوروز ۱۴۰۰ به‌صورت مستمر در حال انجام بوده و خادمان با دقت تمام به این امر مهم اهتمام ویژه دارند.

گاهی زائران وسایل و اشیای ضروری به همراه خود دارند که ممکن است به هر دلیلی آن را گم‌کرده باشند اما در این حرم هیچ زائری سرگردان نمی‌ماند و خادمان  بانوی کرامت برای هر مشکلی راه‌حلی از پیش تعیین‌شده دارند.

در دفتر اشیاء پیداشده نظم خاصی وجود دارد تا زائران به‌راحتی بتوانند گمشده خود را پیدا کنند و باجه‌های مختلفی مانند باجه تلفن همراه، باجه وجوه نقد و مدارک پیداشده، باجه پوشاک و کیف و باجه اشیاء گران‌قیمت و.. وجود دارد و خادمان حرم بانوی کرامت با گرفتن مشخصات وسیله گم‌شده، زائران را به باجه مربوطه راهنمایی می‌کنند.

اشیای پیداشده ابتدا توسط خادمان در دفتر ثبت اندیکاتور بر اساس نوع آن و با تاریخ، ثبت می‌شود و زمانی که صاحب آن پیدا شود با دریافت آن از این دفتر خارج می‌شود.

در صورتی‌که صاحبان اشیای گمشده به هر دلیلی به دفتر اشیاء پیداشده مراجعه نکنند خادمان نهایت تلاش برای یافتن صاحبان اشیاء را انجام می‌دهند و اگر صاحبان وسیله پیداشده، زائران شهرستانی باشند با هزینه حرم مطهر برای زائران ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نرگس بصیری IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    کیف پول خود را گم کرده ام
  • داریوش احمدی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    عینک خودم را امروز کم کردم25,6,1402
  • نفیسه قایمی IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    گم شدن گوشی
  • یزدانی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام ، بنده امروز صبح عینکم را در نزدیکی ضریح گم کرده ام ، مشکی رنگ ، برای مطلعه میباشد ، اگر هست به بنده پیام بدهید ، ممنونم ، ( شماره محفوظ است )
  • فرشته رضازاده IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    سلام دی ماه 1402 کارت ملی و بانکی خود را در حرم حضرت معصومه گم کرده ام
  • بهنام حسین پور IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    سلام و وقت بخیر .دیروز یک کیف پول با تمام مدارک و کارت‌های بانکی گم کرده ام چطور میتونم پیگیر شوم