پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/نماینده ولی‌فقیه از اقدامات سپاه فتح و تیپ ۴۸ در زلزله سی‌سخت قدردانی کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، مسئولان ارشد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرمانده تیپ ۴۸ فتح نشستی با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

 حجت‌الاسلام ولمسلمین سید نصیر حسینی در این دیدار با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر ناتوان‌تر از همیشه شده است، اظهار کرد: یکی از دلایل ناتوانی شیطان بزرگ اقداماتی است که در طول ۴ دهه اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داده و در واقع شاخ آمریکا را شکسته است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شما سرمایه عظیمی هستید و همه مردم ایران قدر شما را می دانند، تصریح کرد: قضاوت مردم در مورد شما مثبت است چرا که کارهای شما را می‌بینند و می دانند که چگونه از ابتدای این انقلاب تا کنون برای پیشبرد اهداف نظام و همچنین کمک به محرومیت زدایی و مقابله با دشمنان اقدام کرده‌اید.

حسینی در ادامه با بیان اینکه سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد با تدبیر تلاش‌های ارزشمندی انجام داده است، اظهار کرد: در همه بحران‌ها سپاه فتح از زلزله گرفته تا سیل و سقوط هواپیما و سایر مشکلاتی که وجود داشته به صورت عملیاتی وارد شده که درصد رضایتمندی مردم از این اقدامات بسیار بالاست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در زلزله هم سپاه با قدرت وارد میدان شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای روزی که زلزله سی‌سخت رخ داد تاکنون سپاه در عرصه حضور داشته و در همه زمینه‌ها به مردم شهر زلزله زده سی سخت کمک کرده است که از این تلاش ها و همت مجاهدانه سپاه قدردانی می‌کنیم.

وی یکی از اقدامات بسیار خوب سپاه پاسداران در منطقه زلزله زده سی سخت را کمک به بازسازی جداول آب باغداران و کشاورزان اعلام کرد و گفت: وقتی سپاه و مردم در کنار یکدیگر قرار دارند بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کنند همچنان که در بحث ساماندهی جداول آب نیز چنین شد و سپاه توانست بسیاری از مشکلات باغداران و کشاورزان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به شما افتخار می‌کنیم و در کنار شما احساس آرامش می کنیم، اظهار کرد: نظام ما آرمان‌ها و ارزش‌های آن عادی نیست، بنابراین دشمنان نظام ما هم عادی نیستند و توطئه‌هایی که علیه این ملت می شود عادی نیست دشمن هرگز دست از توطئه و عداوت برنمی‌دارد و البته در کنار این همه دشمنی‌ها پیروزی های بزرگی هم داشته ایم، چرا که رهبران ما انسان‌های عادی نبودند و عادی هم فکر نمی‌کنند.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران در مقابل جهان استکبار ایستاده است در همه ابعاد با دشمن استکباری مبارزه می‌کند یادآور شد: در حالی که روسیه و چین و سایر قدرت ها تنها در یک بعد اقتصادی آمریکا را به چالش کشیدند اما نظام جمهوری اسلامی در حوزه سیاست مسائل فرهنگی و اجتماعی و گفتمان‌های دیگر و حقوق بشر آمریکا را به چالش کشیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha