جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 951673
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
قاسمی نیا

حوزه/ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قم گفت:خط قرمز نهضت سوادآموزی رعایت پروتکل های بهداشتی است و به همین دلیل بسیاری از برنامه‌ها را به صورت غیر حضوری و به وسیله شبکه های اجتماعی دنبال می‌کنیم.

حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نرخ ۹۷ درصدی باسوادی در استان قم  گفت: در سال جدید با توسعه کلاسهای سواد آموزی در محلات و روستاها و با تحقق شعار سوادآموزی "یک نیاز فردی و اجتماعی"  این چند درصد باقیمانده هم از نعمت باسوادی بهره مند خواهند شد.

وی از امضای تفاهم نامه با ۲۴دستگاه دولتی و غیردولتی برای شناسایی افراد بی‌سواد و کم‌سواد و برگزاری کلاسهای سواد آموزی خبر داد و افزود: طی تفاهم‌نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز قم از سال گذشته و برای نخستین بار در کشور برنامه آموزشی با عنوان «صدای دانایی» در هر در هفته شش کلاس از رادیو قم پخش شده است.

 حجت الاسلام قاسمی نیا یادآور شد: با اجرای این برنامه و همکاری سایر دستگاه‌ها در سال گذشته ۷۰درصد فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی نهضت سوادآموزی محقق شد و موفق شدیم ۴۰۰کلاس سواد آموزی برای ۴۵۰۰نفر برگزار کنیم.

وی با اشاره به بهره‌گیری از شبکه مجازی در پیشبرد اهداف آموزشی خاطر نشان کرد: خط قرمز نهضت سوادآموزی رعایت پروتکل های بهداشتی است و به همین دلیل بسیاری از برنامه‌ها را به صورت غیر حضوری و به وسیله شبکه های اجتماعی دنبال می‌کنیم.

انتهای  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha