پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شعار سال1400

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تقویت تولید داخل، بستری برای رشد اقتصادی کشور خواهد بود، گفت: با حمایت از تولید مسأله اشتغال جوانان کشورمان نیز رفع خواهد شد و زمینه ای برای کاهش بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی می شود.

حجت الاسلام زین العابدین زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، این نامگذاری را نشان دهنده اهمیت مسأله تولید در کشور دانست و بر ضرورت عزم جدی مسؤولان به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد.

وی با بیان این که تقویت تولید داخل راه عبور از خط تحریمی دشمن است، افزود: مسئولان به جای مذاکره و دل بستن به تعامل با غرب توانمندی های داخلی را باور کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره با تأکید بر تقویت تولید داخل بر عزم جدی مسؤولان به منظور حمایت از تولید داخل تأکید داشته و دارند، ادامه داد: نامگذاری امسال نیز نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به تقویت مسأله تولید داخل است.

حجت الاسلام زارع با بیان این که مسئولان نباید توانمندی های داخلی را نادیده بگیرند، افزود: اگر ظرفیت های داخلی را باور کنیم به طور می توانیم از سد تحریم های دشمن عبور کنیم.

وی با اشاره به این که ایران اسلامی در طول ۴۲ سال اخیر با ایستادگی و مقاومت خود همه توطئه های دشمن را خنثی کرده است، ادامه داد: امروز نیز با تداوم مقاومت در برابر توطئه های دشمنان در کنار قوی تر شدن از داخل می توانیم دشمن را شکست دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن پس از سال های تحریم و تهدید، امروز به شکست این تحریم ها اعتراف کرده است، افزود: راه خنثی سازی تحریم های دشمن تنها در تقویت توان داخلی و تکیه بر دانش ایرانی است.

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که ایران اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران به کشوری مقتدر و الگو در منطقه و جهان تبدیل شده است، ادامه داد: امروز بسیاری از ملت های جهان راه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان را از ملت ایران آموخته اند.

وی بر ضرورت برداشتن موانع پیش روی تولید از سوی مسئولان تأکید کرد و گفت: نباید با قوانین دست و پاگیر موجب عقب نشینی تولید کننده و سرمایه گذار در این بخش شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تقویت تولید داخل، بستری برای رشد اقتصادی کشور خواهد بود، ادامه داد: با حمایت از تولید مسأله اشتغال جوانان کشورمان نیز رفع خواهد شد و زمینه ای برای کاهش بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی می شود.

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که تولید داخل، نیازمند پشتیبانی های لازم از سوی سران سه قوه است، خاطرنشان کرد: باید در کنار برداشتن موانع پیش روی، حمایت ها و پشتیبانی لازم نیز در بخش تولید داخل صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha