شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد و بر این اساس، ۸۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳ شهرستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، بر اساس اعلام وزارت بهداشت فهرست اعلام شده رنگ بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا، ۴۲ شهرستان شامل هفت مرکز استان از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از امروز ۱۶ فروردین از میان مراکز استان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

همچنین ۵۴ شهرستان از جمله ۶ مرکز استان شامل اردبیل، بجنورد، کرمان، رشت، همدان و یزد از امروز در وضعیت نارنجی کرونا قرار می‌گیرند.

پس از تعطیلات و سفرهای نوروزی، موج چهارم کرونا در کشور به سرعت در حال پیش رفت است و بر اساس توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در دورهمی‌ها، تنها مسیر پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ است.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، غذا خوردن در رستوران‌ها و مکان‌های سرپوشیده، حضور در محل‌های پرجمعیت و سرپوشیده از جمله موارد پرخطر و عوامل اصلی انتقال ویروس کرونا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha