جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در شرایطی که دشمنان و جبهه استکبار با ابزارها و روش‌های مختلف در پی ناامید کردن مردم و جامعه ما هستند، مهم‌ترین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، امیدآفرینی و نشاط افزایی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت و کارکرد تبلیغات، اظهار کرد: امروز نبرد و تقابل تبلیغات و روایت‌ها در جریان است و به‌تبع آن یکی از مهم‌ترین مشکلاتی هم که ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم موضوع محاصره تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن است که علیه اسلام و انقلاب و نظام اسلامی اعمال می‌شود.

وی افزود: مقاومت در برابر این هجمه تبلیغی و رسانه‌ای و در مرحله بعد پیروزی در این نبرد نیازمند همراهی، همدلی و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها، نهادها، مجموعه‌ها و افراد است تا بتوانیم در عین مقاومت در برابر دشمنان، هم‌زمان در میسر رشد و توسعه مادی و معنوی نیز حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی اضافه کرد: درست است که در این زمینه سرمایه‌های ذی‌قیمتی نظیر روحانیت و علما و مبلغان، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، رسانه‌های متعهد و ... وجود دارند که درزمینهٔ ارتقای بعد فرهنگی و معنوی جامعه کار می‌کنند؛ اما به شرطی در نبرد رسانه‌ای و تبلیغی موفق می‌شویم که روایت خوب و مؤثری از فرهنگ داشته باشیم و آن را به‌خوبی ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نقش و رسالت ویژه‌ای را بر عهده دارد و برای تبلیغ فرهنگ و ارزش‌های دینی و نبرد در کارزار تبلیغی دشمن از یاری و ظرفیت همه نهادها و افراد بهره می‌برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با تأکید بر اینکه جامعه ما در شرایط کنونی نیاز مبرمی به امید دارد، افزود: دشمنان و دنیای استکبار با ابزارها و روش‌های مختلف در پی ناامید کردن مردم و جامعه ما هستند؛ ازاین‌رو در شرایط کنونی مهم‌ترین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، امیدآفرینی و نشاط افزایی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در این راستا باید فرمایش مقام معظم رهبری درزمینهٔ تواصی به حق و صبر را به‌صورت ویژه مدنظر قرار دهیم، اضافه کرد: همه نهادها و افراد باید در برابر مشکلات و کاستی‌های موجود یکدیگر را به صبر و استقامت و درعین‌حال حق دعوت کنیم.

گفتنی است، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز به‌منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به این استان سفر کرده است.

در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با تجلیل از خدمات شش‌ساله حجت‌الاسلام علی خادمی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

همچنین در حاشیه این مراسم از خانواده شهید مدافع وطن استوار مجید رجایی نجف‌آباد از شهرستان فاروج در استان خراسان شمالی که اخیراً توسط گروه‌های تروریستی در سراوان استان سیستان و بلوچستان به درجه شهادت نائل شد نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha