دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مدیر استان همدان با کادر دو مدرسه استان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، گفت: زنان به عنوان نیمی از اجتماع، دارای وظایف بسیار دشواری در پیشبرد اهداف متعالی خانواده و بالتبع جامعه می باشند؛ بنابر این رسالت ویژه حوزه های علمیه خواهران، تعلیم و تربیت بانوان انقلابی، مؤمن و کارآمد می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، در دیدار با مدیر و کادر مؤسسه آموزش عالی حوزوی فدک و مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، ضمن عرض تبریک سال جدید گفت: فصل بهار، فصل نو شدن و رویش می باشد و نشان از تلاش و شروعی دوباره در تمامی زمینه ها دارد.

وی در ادامه با تاکید بر عملیاتی کردن شعار سال ۱۴۰۰ که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده بیان داشت: تولید صرفا به جنبه های اقتصادی و مالی ارتباط ندارد، بلکه میتوان با دید گسترده‌تری به آن نگریست و از جمله میتوان به تولید و تربیت افکار جهادی، تعلیم و تربیت نیروهای انسانی مومن و متعهد پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در ادامه تصریح کرد: حوزه‌های علمیه خواهران باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش وافری داشته و سه رکن «مدیریت»، «برنامه کلان و جامع» همراه با «احساس مسئولیت» را در برنامه های تعلیم و تربیتی خود لحاظ نمایند.

وی با تاکید بر نقش بی بدیل بانوان مومنه در جامعه بیان داشت: زنان به عنوان نیمی از اجتماع، دارای وظایف بسیار دشواری در پیشبرد اهداف متعالی خانواده و بالتبع جامعه می‌باشند؛ بنابراین رسالت ویژه حوزه‌های علمیه خواهران، تعلیم و تربیت بانوان انقلابی و مومن و کارآمد می باشد.

امیدی در پایان بر نهایت تلاش و کوشش در جهت استفاده از ظرفیت های موجود در جامعه جهت تبلیغ معارف والای دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) تاکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha